Istoric:
- Pe 16 Iulie 1921 se naste Guy Laroche in La Rochelle, Franta.
- Cariera designer-ului incepe intr-un magazin de articole de moda.
- Incepand din 1949 lucreaza alaturi de renumitul designer grec Jean Desses, devenindu-i ulterior asistent.
- In 1955 a vizitat SUA pentru a observa noile metode de productie ready-to-wear.
- In 1957 a fondat Casa de moda Guy Laroche, la 37 avenue Franklin Roosevelt, Paris. Prin intermediul stilului distinctiv si al calitatii impecabile si-a castigat locul binemeritat in lumea modei. Colectia prezenta culori vibrate precum roz, portocaliu, rosu coral, galben topaz, albastru-verzui. Indraznet, niciodata extrem. Desing-ul colectiilor pentru barbati si femei este simplu, structurat si modern.
- In 1961, sediul companiei a fost relocalizat la 29 avenue Montaigne, Paris, deschizand un boutique in aceeasi locatie si lansand in acelasi an prima sa colectie ready-to-wear.
- In 1966, Guy Laroche lanseaza Fidji, primul parfum pentru femei, precum si prima colectie ready-to-wear adresata barbatilor.
- Pe 17 Februarie 1989, Guy Laroche trece in nefiinta, alti designeri faimosi mentinand stilul si imaginea casei de moda.
- Grupul Christian Bernard detine licenta pentru design-ul, productia si distributia ceasurilor Guy Laroche pe piata internationala, colectii ce prezinta intocmai spiritul brand-ului. Grupul Christian Bernard a fost fondat in 1973 de catre Bernard Nguyen.
Prezentare brand:
- Universul Guy Laroche reprezinta valorile culturale franceze.
- Guy Laroche inseamna Armonie, Lumina, Atitudine, Calitate, Estetica.
- Colectia de ceasuri este urbana, cu design elegant si evidentiaza atentia deosebita oferita detaliilor.
- Ilustrand perfect stilul pur Guy Laroche, aceasta colectie de ceasuri combina teme ale "design-ului natural", "stilului casual" si al "elegantei clasice.”
- Modele de o indrazneala unica, fara a fi excentrice, forme generoase pentru un confort exceptional, bratari din otel inoxidabil sau curele din piele veritabila ce se potrivesc perfect pe incheietura mainii, carcase de ceasuri cu design-uri pure si simple, fie curbate sau plate sunt toate rezultanta a adaptarii la spiritul "haute couture" Guy Laroche.
Factori cheie:
- o colectie rafinata si eleganta adresata tuturor barbatilor;
- gama extinsa de produse, de la clasic la modern;
- pozitionare buna a pretului pentru a raspunde tuturor cererilor;
- o colectie pentru consumatorul direct sau pentru a se oferi un cadou.
Consumatorul tinta: barbatul de 30-45 de ani, spirit modern dar loial valorilor traditionale, rafinat si atent cu felul in care arata, tine cont de brand-uri.
Caracteristici ceasuri:
- logo-ul Guy Laroche;
- Carcasa: otel inoxidabil 316L / apertura pe cadran;
- Geam: mineral;
- Curea: piele, silicon;
- Bratara: otel inoxidabil;
- Mecanism: quartz si automatic Miyota;
- Functii: secundar mic, cronograf, data, ora duala, afisaj retrograd;
- Rezistenta la apa: 3, 5 atm/bar.