Inca din anul 1971, Clyda Paris este unul dintre liderii ceasurilor bijuterie in Europa.
2000: Clyda este un brand generalist care se adreseaza atat femeilor, cat si barbatilor.
2002: Clyda se focuseaza pe segmentul feminin, stabilind un nou mesaj.
2004: Brand-ul capata o noua identitate.
2005: Clyda isi extinde oferta printr-o colectie de bijuterii din otel.
2004-2006: Clyda cucereste anumite procente din piata.
2007: Se incheie parteneriatul cu MGM pentru a folosi imaginea actritei Marilyn Monroe din filmul "Some like it hot".
Este adoptat noul slogan "Loved by you, just you".
Prezentarea brand-ului:
Femeile au iubit dintotdeauna bijuteriile si ceasurile, iar una din aceste femei este minunata Marilyn Monroe. Devenita amabasador al brand-ului, aceasta, impreuna cu accesoriile Clyda reprezinta stralucirea, eleganta si complexitatea unei femei.
Cea mai noua colectie Clyda, "Les Signatures" este inspirata de celebrul film al lui Marilyn Monroe, "Some like it hot" si de cantecul "Loved by you, just you...".
Precum Clyda, Marilyn Monroe reprezinta fiecare varsta si fiecare fata a femeii:
Femeia bijuterie: elaganta, rafinament
Femeia seducatoare: glamour, senzualitate
Femeia copil: fragilitate, provocare
Femeia matura: sarm, feminitate
Licenta pentru ceasurile Clyda este detinuta de grupul TWC, primul grup francez producator de ceasuri independent. Grupul comercializeaza ceasuri, bijuterii si articole din piele prin intermediul unei retele internationale de distributie. Brand-urile detinute de grupul TWC au fost promovate prin campanii intense: aparitii in reviste de renume, vizibilitate in centre comerciale importante, etc.
Caracteristici:
Carcasa: otel inoxidabil (placat la unele modele);
Geam: mineral;
Curea: piele;
Bratara: otel inoxidabil (placat la unele modele);